GRUPNO VOĐENI TRENINZI

Personalizovan pristup za
svakog člana u grupi

Sigurni smo da ste ovo nekad doživeli...

Trenirate sami, u teretani ili napolju, i brzo izgubite entuzijazam

Istraživanja su pokazala da svaki treći vežbač koji trenira samostalno odustaje već nakon mesec dana treninga. Čovek je po prirodi društvena osoba koja motivaciju crpi iz društva ili grupe, samostalno treniranje često dovodi do bezvoljnosti, neredovnog treninga i posledično prestanka treniranja.

Posećujete grupne programe i nema rezultata

Ukoliko posećujete grupne treningu u okviru kojih nemate antropometrijska merenja i tačnu evidenciju svakog treninga od strane vašeg trenera veoma brzo ćete doći do zida koji ne mozete preskočiti i veoma brzo ćete odustati. Ukoliko imate plan koji pratite, morate da zapisujete i rezultate.

Nemate dovoljno sredstava za personalni trening i niko Vam ne posvećuje pažnju

Ukoliko imate personalnog trenera i ne vidite napredak, onda je odgovor lak - zamenite trenera. Ako pak nemate dovoljno sredstava (kao i većina ljudi) da priuštite sebi personalnog trenera, šta može da vas koči? Najgore od svega kada ne vidite napredak i nakon striktne dijete i svih mogućih vežbi, postajete frustrirani dižu vam se ruke od vežbanja.

Gde god trenirali niko ne uzima u obzir Vaše ciljeve, potrebe i mogućnosti

Zapitajte se: Šta je svrha mog treninga? Da li vas trener zna šta želite da postignete sa treningom ili se trudi da sebe projektuje na vas i natera da se takmičite sa njim. Želite da trenirate da se osećate bolje a ne da intezitet i obim prevazilaze vaše trenutne mogućnosti više od onoga što vam ne prija.

I sve se svodi na jedno, vaše nezadovoljstvo zbog
neadekvatnih rezultata.

Ali to ne mora da bude tako!

Grupno vođeni treninzi rešavaju svaki vaš problem

Grupa vas motiviše i inspiriše da istrajete u treningu

Grupa Vas motiviše da zajednički istrajete u ciljevima i u interakciji sa trenerom bodrite jedni druge. Međusobna interakcija polaznika u grupi sa ciljem da svojim ličnim napretkom podstiču ostale da pomeraju svoje granice.

Trening je prilagođen svakom članu grupe

Ova vrsta treninga prilagođena je većini vežbača bez obzira na godine, vežbačima koji žele pravilno da vežbaju, vežbačima koji imaju probleme sa posturalnim statusom, vežbačima sa lekarskom dijagnozom, vežbačima sa manjkom motiva za vežbanje.

Trening se obavlja pod konstantnim nadzorom trenera

Ono što izdvaja vođeni trening i ono što ga čini posebnim jeste stalna interakcija između vežbača i trenera. Treneru omogućava sakupljanje informacija i dalje planiranje trenažnog procesa a vežbaču daje dodatni motivaciju i elan za ispunjenje trenažnih zadataka i ciljeva.

Konstantno se vrše antropometrijska testiranja

Osim demonstriranja vežbi, pre početka treninga, svaki klijent prolazi antropometrijska testiranja (bioimpedanca, merenje kožnih nabora, merenje obima, merenje krvnog pritiska) i u skladu sa ciljevima treninga pravi program koji se kasnije, u toku rada koriguje u skladu sa vašim napretkom.

I ono najbitnije, uz vas je stručan tim koji garantuje rezultate!

Ko je zadužen za vaš napredak

Marko Dimitrijević

Master sportske i terapijske fizičke aktivnosti
Diplomirani trener u sportu, FISAF Internacional PT
Osnivač i predsednik kluba FIT IN Marko Dimitrijević

Saznajte više >

Suzana Rajković

Sertifikovani instruktor
grupno vođenih i
personalnih treninga.

Saznajte više >

Dr Sead Malićević

Lekar sportske medicine zadužen
za testiranja
članova kluba

Saznajte više >

Šta možete da očekujete od nas

Male grupe do 3 člana

Merenje pre početka treninga i na svakih mesec dana

Preporučeni program ishrane

Trening prilagođen vama

Nadzor stručnog trenera

Vrhunske sprave i opremu

Edukaciju i upoznavanje svog tela

Pristupačnu cenu

Dinamične treninge i super zabavu

Porodičnu atmosferu

Miodrag Smiljević

"Imao sam hipertenziju i dijabetes pre nego što sam došao u FIT IN. Više nemam ništa od toga. Atmosfera je super i blizu mi je kuće. Hvala vam za sve!"

Branislava Lazarevic

"Fantastičan tim i odlični treneri koji uvek pružaju motivaciju i daju odlične savete. Sve pohvale za vrhunsku opremu u klubu, najbolji ste, samo nastavite tako!"

Andrea Antić

"Prijatna atmosfera i mnogo pozitivnih ljudi. Treneri su posvećeni svima ponaosob i uvek su spremni
da izvuku najviše iz tebe! BIG LOVE! ❤️"

Kome je trening namenjen i koje ciljeve ispunjava

Trening je pogodan kako za žene tako i za muškarce, bilo da
ste napredni vežbač ili početnik, treninzi su prilagođeni
vašem cilju i vašim mogućnostima.

Forma treninga pogodna je za osobe koje nemaju posebnih
zdravstvenih problema.

Ciljevi treninga mogu biti:
- Redukcija telesne težine
- Povećanje snage i mišićne mase
- Razvoj koordinacionih i motoričkih sposobnosti.
- Povećanje fleksibilnosti i elastičnosti.
- Rasterećenje od stresa.
- Rekreativno vežbanje.

Kako sve funkcioniše

1. Konsultacije

Prvi korak u procesu saradnje jesu besplatne konsultacije na kojima ćete se upoznati sa našim konceptom rada, a mi sa vašim trenutnim zdravstvenim i fizičkim stanjem. Odradićemo testiranja i analize, dobićete preporuke za ishranu i preporuke za vaš trening.

2. Antropometrijski pregled

Merenjem obima, kožnih nabora, telesnih kompozicija putem bioimpedance, krvnog pritiska vršimo kompletan antropometrijski pregled koji nam pomaže da pratimo vaš napredak kroz grupno vođene treninge.

3. Analiza

Tokom prvih konsultacija, nephodno je razmotriti vaše životne navike posebno one vezane za način ishrane, poslovne obaveze, dnevne aktivnosti, vreme za zabavu, odmor i sl. kako bi se na što efikasniji način uklonile vaše loše i nazdrave navike.

4. Određivanje ciljeva

Jedan od važnih, ako i ne najvažnijih, momenata na relaciji klijent-trener. Obično u situaciji kada u samom startu ovi ciljevi nisu realno postavljeni uvek po pravilu bivaju predmet nesporazuma i sukoba. Iz ovog razloga važno je prethodno ih definisati u zajedničkom dogovoru vrlo jasno i u skladu sa vašim trenutnim fizičkim stanjem.

5. Prvi trening

Kao kruna svih dotadašnjih analiza, testiranja, razgovora i dogovora na red dolazi prtaktični deo posla, a to je trening. U ovoj tački posao nikako nije završen do kraja već zapravo on tu tek počinje. U toku realizacije trenažnog procesa sve prethodne pripremne radnje dobijaju svoj konačan oblik.

6. Praćenje razultata

Nakon prvog sprovedenog treninga, kao i sa svakim sledećim, vodimo uredno evidenciju o tome šta se radilo, koliko se radilo, kakvi su trenutni rezultati, prikupljajući na taj način sve moguće korisne informacije, ne bi li što lakše i efikasnije ostvario preko potreban monitoring nad dinamikom vašeg napretka.

Zakažite konsultacije vezano za dijagnostičke preglede, treninge i nutritivne planove na osnovu kojih ćemo vam izaći sa predlogom koji je paket naših usluga baš za vas.
Ideja je da se upoznamo i da vi utvrdite da li smo mi pravi tim za vas!